Ekzém po očkování

01.01.2018 00:00

Ekzém

Holčička - 6 měsíců

Maminka mi volá, celá uplakaná a nervózní, že její malá dcerka má již třetí den strašně bolestivý, mokvající ekzém okolo krku a vůbec neví čím to, tak najednou. Jelikož je dcerka plně kojena, první úvahy vedou ke stravě, ...nic, prášek na praní, aviváž, změna prostředí, cizí lidé, zvířata,...nic, žádné změny.

Včera zdravé miminko a dnes bolestí uplakané.

Hned odpoledne jsme se domluvily na osobní návštěvě, již po telefonu jsem tušila v čem tkví tato náhlá změna!!!

Můj první dotaz zněl, kdy byla dcerka očkována???

Maminka zpozorněla a na chvíli téměř oněmněla, po chvíli říká "před týdnem" (což znamená přesně čtyři dny od výskytu ekzému!!!)

Tudíž příčina je jasná.

(Celý případ jsem detailně odebrala a rozhodla se pro podání konstitučního léku, nikoliv nosody, tu bych podala, ve chvíli, kdyby lék selhal.)

Holčička druhý den ráno dostala homeopatický lék v potenci 30C.

Maminka mi odpoledne telefonuje, aby mne informovala o aktuálním stavu dcerky, opět skoro plakala, ale teď štěstím!

Holčičku hned od prvního podání přešly bolesti a začalo se vše postupně hojit.

Dnes je v pořádku, očkování od té doby jedno proběhlo, ale za podpory homeopatických léků a obešlo se bez jakýchkoliv komplikací.

... a bohužel takových případů díky očkování přibývá každým dnem několik!!!